MENIU

„Lietuvos ryto“ ir „Lietkabelio“ rungtynėse – triskart daugiau aistruolių ir daugybė pramogų fanams

2017-09-27

Pirmą kartą „Avia Solutions Group“ arenoje rengiamas „Lietuvos ryto“ ir Panevėžio „Lietkabelio“ komandų rungtynes stebės daugiau nei 4 tūkstančiai aistruolių. Tai yra tris kartus daugiau nei jų buvo susirinkę sostinėje į lemiamas praėjusio sezono pusfinalio rungtynes su ta pačia „Lietkabelio“ komanda (1200). Trečiadienio vakarą fanų lauks daug naujovių ir malonių staigmenų.

Arenoje bus įrengtos dvi pramogų zonos. Viena bus skirta vaikams, kurioje jie galės žaisti kompiuterinius ir stalo žaidimus. Foto zonoje bus galima nusipaveiksluoti su „Lietuvos ryto“ simboliu – vilku ir šokėjomis. Nuotraukas gerbėjai gaus iškart.

Savanoriai klubo spalvomis nuspalvins žiūrovų veidus. Fanų lauks ir kitos pramogos.

Aistruoliai turės progą laimėti du bilietus į „Depeche Mode“ koncertą. Bus galima laimėti ir naujo klubo rėmėjo „SIL“ dovanas.

Rungtynės bus išskirtinės ir dėl daugiau aspektų. Pirmą kartą „Avia Solutions Group“ arenoje bus įrengta speciali ložė Vilniaus miesto krepšinio veteranams, kurie savo laiku sostinės garbę gynė dar žaisdami legendinėje „Statybos“ komandoje.

Karšto trečiadienio vakaro „Avia Solutions Group“ arenoje panoro nepraleisti ir šalies garsenybės. Arenoje krepšinį stebės ir žinomiausi šalies veidai – Edmundas Jakilaitis, Benediktas Vanagas, Paulius Ambrazevičius, kiti šou biznio ir politikos atstovai.

Iškart po rungtynių BMW klube bus surengtas išskirtinis pokalbis su komanda, kuriame dalyvauti galės visi aistruoliai. Tradicija tapusi diskusija, kuri fanams suteiks progą užduoti klausimą bei išvengti po rungtynių kylančių spūsčių gatvėse. Pokalbį ves Justinas Jankevičius.

„Tiketa“ skelbia, kad „Lietuvos ryto“ ir „Lietkabelio“ rungtynės šiuo metu yra populiariausias renginys sostinėje. Pastarąsias dienas į jį aktyviausiai perkami bilietai.